...

سرم خیلی درد میکنه٬ دو روزه یه نفر نیس یه لیوان چایی واسم دم کنه٬ امروزم که آب قطع بود٬ اگه من بمیرم تو این تنهایی و بی‌کسی هیچکی متوجه نمیشه که٬ اصن هیچکی نیس واسم اشک بریزه که٬ واسه همینم چون دوس ندارم تو تنهایی بمیرم فعلا دارم مقاومت میکنم٬ ولی این چایی رو نخورم از سردرد مطمئنن میمیرم دیگه٬ دیشبم تجربه خوبی بود٬ واسه اولین بار بود که مشهد تنهایی میموندم٬ هیچکی که اصن به یادم نبود٬ نامردا٬ فقط دیشب مامانم اینا و بعدشم سمانه زنگ زد خبرم رو گرفت و گفت مامانش اجازه نمیده وگرنه حتما میومد٬ اون روز که رفته بودیم بیرون٬ سنگ٬ کاغذ٬ قیچی٬ بازی کردیم قرار شد هرکی برنده شد بیاد خونه ما٬ سمانه برنده شد ولی مامانش از این حساساس٬ به هر حال جو مشهد با شمال خیلی فرق میکنه دیگه٬ تا ۱۲ که بیدار بودم٬ بعدشم چون سرم درد میکرد و حوصله نداشتم چایی درس کنم ترجیحا خوابیدم٬ خدا رو شکری فقط ۳ بار بیدار شدم٬ تازه رفتم یه چاقو ورداشتم گذاشتم بالا سرم که اگه یهو زلزله اومد قبل از اینکه خدا منو بکشه خودم خودم رو بکشممیخواستم این افتخار نصیب خودم بشه صبحم ۷:۳۰ بیدار شدم سریع رفتم کلاس٬ امروز تازه تو کلاس متوجه شدم که دوتا درسی که ورداشتم امتحانش تو یه روزه٬ حالا باید بشینم ببینم کدومش رو بیفتم بهتره٬ پدر سگا ٬گفتن درست رو حذف نمیکنیم٬ اگه بخوای فقط میتونی کلا انتخاب واحدت رو باطل کنی اصنم دیگه نمیتونی ترم تابستونه ور داری٬ یکی بیاد بریم چایی بخوریم من دارم میمیرم از سر درد٬ امشب دیگه فک کنم از سر درد نتونم بخوابم٬ تلوزیونم که چیزی نمیده٬ این سریاله نرگسم اصن دوس ندارم ببینم٬ کلی تمرینم دارم واسه فردا ولی خوب چون سرم درد میکنه بیخیالش میشم٬ امروز تمرین حل کردم دادم یه پسره از روم نوشت حالا فردا وظیفه اونه که حل کنه بده من از روش بنویسم٬ اصنم کلاسای مختلط رو گذاشتن واسه چی؟ یکی باید بدرد یکی دیگه بخوره دیگه٬ حالا تا آخر ترم دهنش رو سرویس میکنم٬ همش میگم یادته یه بار بهت تمرین دادم٬ حالا نوبت تو٬ جبران کن٬ تازه من هنوزم بعد ۳ سال ۱ دونه دفترم ندارم٬ اصن جزوه کامل ندارم٬ همه جزوهام کپیه٬ آخه یه بار که ترم ۲ بودم٬ سر کلاس ریاضی ۲ یه پسره اومد گفت دفترت رو بده٬ منم گفتم جزوم کامل نیس٬ هفته دیگه امتحانه باید بشینم کاملش کنم٬ گفت حالا بزار ببینم چقدش رو نداری٬ منم دفترم رو دادم دستش٬ بعد یهو نیگاه کرد گفت بههههههههههه چه خوش خطی٬ برق میخونی؟ گفتم آره(ربطش رو متوجه نشدما)٬ گفت دفترت رو بده ببرم٬ کره خر از این ترم بالایی ها بود میخواس خرم کنه جزوم رو بگیره دیگه بهم نده٬ گفتم نه٬ میخوام کاملش کنم٬ گفت حالا یه روز دستم باشه٬ منم بهش ندادم٬ آخرشم گفت خیلی خوش خطیا٬ منم گفتم مرسی٬ گفت جزوت رو بده من فتو بزنم بهت میدم٬ منم اصن گولش رو نخوردما٬ بهش ندادم٬ به زور میخواس جزوم رو بگیره٬ بعد از اونجایی که اگه جزوه کامل بنویسم دیگه مطمئنن رنگشم نمیبینم ترجیحا اصن دفتر با خودم حمل نمیکنم٬ چون از این جور پیشنهادا که بعدش تو دفترت شماره تلفن جا میمونه اصن خوشم نمیاد٬ میخواین پیشنهاد دوستی بدین خوب بگین فلانی بیا بریم بیرون ناهار٬ بیا بریم شام بیرون٬ دیگه این مسخره بازیا چیه؟ تازه یه گشنه رو از خطر مرگ حتمی نجات میدین٬ بعدشم درهای بهشت بروتون باز میشه تازشم اصن من به آب طالبی هم راضیم٬ حالا اول یکی بیاد بریم چایی بخوریم من نمیرم از سر درد٬ بعد یه فکری واسه ناهار شام میکنیم٬ تاز این استاد ورزشمون اینقد خانومه خوبیه٬ امروزم نیومد٬ از ۲ تا ۴ تو دانشگاه الاف بودم٬ اول که واسه تغییر کد که نشد٬ بعدشم واسه تربیت بدنی٬ بعدشم قرار ساعت ۱ با مینا یهو نمیدونم چی شد کنسل شد٬ ناهارم که فقط سیب خوردم و آب انبه و آب پرتغال٬ شام هم هیچی نیس بخورم٬ مشقامم که مونده٬ امتحانام که تو یه روزه٬ سرممم درد میکنه٬ فردا ساعت ۱۰ کلاس دارم٬ کارای حسابداریمم که دیگه خواهرم نیس انجام بده٬ تازه میخوام برم حموم میترسم٬ الانم که باز شب شده٬ تازه آب معدنیمونم تموم شده٬ فردا هم باید برم تو صف بانک و حسابداری٬ باز ناهار مجبورم ساندویچ بخورم٬ این همه کاره سخت٬ تازه یکی نیس واسم چایی درست کنه٬ من چیکار کنم آخه!!!!!!!....؟

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ژ یگولو سه‌شنبه 27 تیر 1385 ساعت 07:50 ب.ظ

سلامممممممممممم...

سلام..

۱نفر سه‌شنبه 27 تیر 1385 ساعت 10:54 ب.ظ http://2dartoo.blogsky.com

سلام چاقال
بابا ۲نبال چی میگشتی

ااااااا میبینم که چایی نخوردی

حالا یع سر بیا چیش ما یه لغمه نونو وب لاگ
راستی کره خری از خودته

خیلی باحالی

ژ یگولو چهارشنبه 28 تیر 1385 ساعت 01:24 ب.ظ

من که گفتم بیام واست چایی درست کنم...
گفتی نه...مشکل خودته...

ژ یگولو چهارشنبه 28 تیر 1385 ساعت 01:29 ب.ظ

در ضمن امروز زدم هم خودمو یخورده داغون کردم هم یخورده بیشتر این ماشین زبون بسته را...
گریههههههههههه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد