۸

...

                                                                                                    

                                                                          

                                                        

                                                                                                                       

                                                     

                                                 

                        

                      

                                                          

                                                           

                                                                                                                                                                                 

                                                                                           

 

                                                                   

                                                 

                                                      

                       

                                                                                         

نظرات 17 + ارسال نظر
ژ یگولو جمعه 30 تیر 1385 ساعت 05:25 ق.ظ

میگم تو نابغه ای...اندشی...
باورت که نمیشه...

ژ یگولو جمعه 30 تیر 1385 ساعت 06:22 ق.ظ

میبینم که پیشرفت کردی...ایوللللللللللللللللللللل...

ژ یگولو جمعه 30 تیر 1385 ساعت 06:23 ق.ظ

امیگم این ادمکا رو این همه کردی یک جا دعواشون نشه...یا مثلا کارای بد بد بکنن...دی*

خرچنگ جمعه 30 تیر 1385 ساعت 07:25 ق.ظ http://kharchang.blogsky.com

/-:
D:
;)

خرچنگ جمعه 30 تیر 1385 ساعت 11:34 ق.ظ http://kharchang.blogsky.com

خب!
اول از همه سلام!!

خرچنگ جمعه 30 تیر 1385 ساعت 11:34 ق.ظ http://kharchang.blogsky.com

شما خوبی یا بهتری؟

خرچنگ جمعه 30 تیر 1385 ساعت 11:36 ق.ظ http://kharchang.blogsky.com

کریس دیبرگ؟ من فقط آهنگای جواد گوش میکنم! این کریس مریس خیلی کلاسش بالاست!

خرچنگ جمعه 30 تیر 1385 ساعت 11:37 ق.ظ http://kharchang.blogsky.com

منم به اندازه ی سنم تجربه دارم :دی

خرچنگ جمعه 30 تیر 1385 ساعت 11:38 ق.ظ http://kharchang.blogsky.com

بعدشم اینکه قبول دارم که معدل ۱۵ برای مخابراتیا خجالت آوره. اما این یه بار از دستم در رفته تازه هنوزم معلوم نیست که ۱۵ بشم یا نه.

خرچنگ جمعه 30 تیر 1385 ساعت 11:39 ق.ظ http://kharchang.blogsky.com

خانم من کی فحش دادم؟ چرا میزنی؟ :دی + چشمک

خرچنگ جمعه 30 تیر 1385 ساعت 11:41 ق.ظ

کولر من دریچه ی محافظ داره نمیتونم سرمو بکنم توش وگرنه حتما این کارو میکردم

خرچنگ جمعه 30 تیر 1385 ساعت 11:42 ق.ظ

و در آخر اینکه ارزش کامنت به طول و عرضش نیست به یه چیزه دیگشه :دی (از سخنان قصار خودم)

خرچنگ جمعه 30 تیر 1385 ساعت 11:44 ق.ظ

روزی پر از تبدیل فوریه برات آرزو میکنم (چشمک)

شهرام جمعه 30 تیر 1385 ساعت 11:44 ق.ظ

من اشتباه کردم(مهم اینه که سهوا اشتباه کردم )و تاوان اشتباهمو پس دادم(اینهمه فحش و توهین و تحقیر که قبلا نوشتی )
اگه مستحق مجازات بودم که شدم واگه توانایی بخشش داری ببخش !!
میتونی با همون ادبیات خاص خودت دوباره بهم فحش بدی و توهین کنی یا میتونی با گفتن یک کلمه منو ببخشی ...شایدم سکوت کنی که از همه بدتره ....!!
بهترین راه رو انتخاب کن ( همونی که بهت ارامش میده ...تاثیرش رو من مهم نیست ...ارامش تو مهمه !!)

از اون اتش نشانی که سعی در خاموش کردن این اتش داره به قول خودش ....مچکرم......مچکرم......
از اون هیزم بیارای معرکه سخت دلگیر .....این اتیش به قدر کافی سوزونده هر دوطرفو و دیگه احتیاج به هیزم اضافی نداره

سخته وقتی ادم اشتباه میکنه ( این در واقع افتضاح بود نه اشتباه)و طرف عذر خواهی ادمو نمی پذیره ...اما بیایم فراموش نکنیم که همه مون ممکنه اشتباه کنیم و هممون ممکنه روزی مجبور به عذر خواهی بشیم و دوست داشته باشیم طرف مارو ببخشه ....
با کالبد شکافی موضوع شدیدا مخالفم و اونی که برام مهمه اینه که من با یک اشتباه جرقه ای به این کوه باروت زدم که اول از همه خودم سوختم ......
میتونستم عاقلانه تر برخورد کنم .......تازه داشتیم دوست میشدیم .......!!همه چی رو خراب کردم .......
میگن یه دیوونه یه سنگ رو میندازه تو چاه .....صد تا عاقل نمیتونن درش بیارن ....همیشه فک میکردم منم یکی از اون صد تا عاقلم ...ولی حالا شدم اون دیوونهه!!
همیشه اونایی رو که تصمیمات ناپخته میگیرن و عجولانه بدون اینکه یه موضوعی رو خوب درک کنن جواب غیر منطقی میدن رو تحقیر میکردم ....امروز خودم شدم یکی از اونا .....حقارت رو احساس میکنم !!کم بهم توهین نشد ( که شاید حقم بود )
به هر حال من اومدم تو خونت .....چشمم به جوابته و امیدم به عفو..........

سلام شهرامِ عزیز..

بعدشم تو سلامت کو!!!!!...

خیلی تو سلام کردن ادعات میشد فک کنم....

خرچنگ جمعه 30 تیر 1385 ساعت 12:03 ب.ظ

بسه یا ادامه بدم؟

خرچنگ جمعه 30 تیر 1385 ساعت 12:04 ب.ظ

اوه مثل اینکه بد موقع اومدم...

جودی آبوت شنبه 31 تیر 1385 ساعت 08:23 ق.ظ http://judy-abbott.blogsky.com

عزیزم من همون ستارم که نظراتش به نظرت فکورانست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد