...

بچه ها غروبی رفتن حرم٬ من نرفتم٬ اصن از دیشب یه جوریمه٬ ناهارم نخوردم٬ همیشه از نهار متنفر بودم٬ از صبح هم با کسی حرف نزدم٬ ولی چایی خوردم با شیرینی مربایی٬ اصن از صبح از اتاق بیرون نرفتم٬ کتاب دفترام با اون جزوه کپی شده که اون پسره داد بهم وسط اتاق پخشه٬ پنجره هم بازه٬ باد میزنه٬ همه جا تاریکه٬ هیچ کدوم از چراغای خونه رو روشن نکردم٬ خیلی تاریکه٬ وین امپ روشنه٬ باد میزنه٬ برگه هامو باد میبره تو هال٬ تو هالمون الان از همه جا تاریکتره٬ منم تنهام٬ تمرینامم ننوشتم٬ گفته بودم دارم خل میشم٬ یعنی فک کنم شدما٬ برگ هام صفحه ندارن٬ حالا چیکارشون کنم٬ اصن از اینکه نرفتم حرم ناراحت نیستم٬ دوس داشتم تنها باشم٬ اگه میرفتم حرم فکرم٬ دعاهام میشد واسه بقیه٬ ولی الان دیگه واسه خودمم٬ خودِ خودم.

 ... من هروقت افسردگی میگیرم تازه میفهمم که چقدر تنهاییمو ٬ و تخیل کردنمو دوست دارم ٬ میتونم همه‌ی دنیا و آدماش رو اونجوری که دلم میخواد بسازم و به همون قشنگی که باید باشن نقاشی کنم ... همینه که افسردگی میاره دیگه ٬ نقاشی من با مدلم خیلی فرق داره. خیلی.

شاید

تنهایی هم

قشنگ باشه

زیاد.

 

 
نظرات 21 + ارسال نظر
ژ یگولو جمعه 6 مرداد 1385 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.zhigulu.blogsky.com

تنهایی قشنگه...خوبه...
ولی سخته...
این خیلی خوبه که میتونی واسه چند ساعتم که شده واسه خود خودت باشی...
تو شام که نمیخوری از ناهارم که بدت میاد...صبحونه هم که چایی میخوری...تو زنده ای ایا...؟
تو تاریکی نشین..منم دلم گرفت...

علی ؛) جمعه 6 مرداد 1385 ساعت 10:06 ب.ظ

لب دریا رو به موجا
روی نیمکت تک و تنها
توی رویا با خیالت
زندگی رو زنده هستم
...

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 12:07 ق.ظ

میدونی که بی تو سخته زندگی
اما نگات جون سپردن دل منو چه آسون میگیره!

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام
تنهایی ؟؟!
کدوم تنهایی؟
آهان
حالا فهمیدم
تنهایی

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 12:09 ق.ظ

آخه دل من
دل دیوونه من
تا کی میخوای خیره بمونی به عکس رو دیوار؟!

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 12:10 ق.ظ

این عوارض ترم تابستونه! (نیش)

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 12:48 ق.ظ

می
می
رم
بر
ات

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 01:13 ق.ظ

برای دیدن کلیپ ها و عکس های بیشتر اینجا کلیک کنید
(کجا؟؟!)
همین جا دیگه
ببین
اینجا
دیدی؟
کوری مگه؟

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 01:18 ق.ظ

آخ که چقدر تنگه دلم

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 02:06 ق.ظ

دوباره نقطه سر خط...

گیلاسی شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 04:52 ق.ظ

سمیه برام دعا کن.... هیچی هم نپرس.... تو دلت پاکه...

خرچنگ شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 06:52 ق.ظ

به من میگی دپرس؟ تو که از من بدتری که بابا

خرچنگ شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 06:54 ق.ظ

در زمانیکه وفا
قصه ی برف به تابستان است
و صداقت گل نایابی
به چه کس باید گفت
با تو انسانم و خوشبخت ترین؟
(مهدی اخوان ثالث)

مجید شر شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 08:19 ق.ظ http://www.amoomajid.blogfa.com

سلام ...
با این اسمت حال نمی کنم. چرا اسم واقعیت رو نمی ذاری. بگم اسمت چیه؟ نه شاید راضی نباشی.
راستی تو مگه یزد درس نمی خوندی؟ پس حرم دیگه چیه؟

رویا شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 02:12 ب.ظ http://corocodile.blogsky.com

سلام!

خوبین شما؟

گاهی تنهایی بهترین رفیق آدمه!
اما من دلم امام رضا می خواهد حسابی!‌یه بنده خدایی تعرف زده نمی دونم میشه چتر شد و باهاش اومد یا نه؟!;-)

موفق باشی
دیوونگی هم عالمی داره باهاش حال کن

مریم شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 04:01 ب.ظ http://maryam-1.blogfa.com

این کجاش قشنگه اونوقت ؟

شهرام شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام..
تنهایی خیلی قشنگه ......ادم تو خلوت خودش به خیلی چیزا میرسه ....
امشب شب سومه که میرم حرم واسه گیلاسی دعا کنم ....
تو هم برو سمی اگه ممکنه ...
من نمیتونم براش کامنت بذارم ...
شاید امشب تا صبح حرم موندم..
دلم برا گیلا سی شور میزنه .....
دعا کن براش ..

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 11:30 ب.ظ

گیلاسی چش شده؟!؟!

گیلاسی یکشنبه 8 مرداد 1385 ساعت 05:31 ق.ظ

من خوبم.... خدا بزرگه...خوب میشم... باید یه دوره درمانی داشته باشم تا خوب شم...
به هر حال اینم شانس منه.... بخشید که ناراحتتون کرده بودم.... هنوزم محتاجم به دعا ولی حالم بهتره.... کمی روحیه پیدا کردم...

گیلاسی یکشنبه 8 مرداد 1385 ساعت 05:32 ق.ظ

http://qsmile.com
اینم برا اون شکلاس....
quick smile .com کاملشه....
بازم میام..فعلا...

`Pardis یکشنبه 8 مرداد 1385 ساعت 11:00 ب.ظ http://jinglebells.persianblog.com

gahi kheili mazze mide

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد