...

لطفا اینجا پارک نفرمایید٬ پنچر میشوید.

 

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
شهرام یکشنبه 8 مرداد 1385 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام دوست من ..
قصد پارک کردن ندارم ...لطفا پنچر نکنین ...بخدا تا همین صبحی پنچر بودم ......تازه باد کردم ...

علی دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:03 ق.ظ

ما که اصلا ماشین نداریم :)

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:13 ق.ظ

من اینجا پارک میکنم ببینم کی جرات داره پنچر کنه

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:16 ق.ظ

ا ا ا دیوونه مگه مرض داری پنچر کردی
همین یه لاستیکو داشتم (گریه)

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:32 ق.ظ

تست کنکور هنر: اولین هنری که پس از دیدن چهره آرایش کرده دختران امروزی به ذهن شما متبادر میشود چیست؟ الف: مینیاتور.
ب: صافکاری، بتونه کاری و نقاشی اتومبیل!!!!
ج: دوپینگ!!!!
د: من به ناموس مردم نگاه نمیکنم

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:32 ق.ظ

در پی باخت تیم ایران و جریحه دار شدن امت همیشه در صحنه نام میوه پرتقال به نارنگی محمدی تغییر کرد.

ژ یگولو دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:34 ق.ظ

ایول به این همه نوشته ها و .... زیبا...کی میره این همه راهو...پیاده شو با هم بریم...
بابا ترکوندی که تو...
جدا مواظب خودت باش...چشمت نزنن...

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:35 ق.ظ

به ترکه می گن دگرگونی یعنی چه ؟


می گه یعنی این گونی نه . یک گونی دیگه

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:37 ق.ظ

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن .چون شاید هیچ وقت ،هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:38 ق.ظ

خروسه میره بالای دیوار بعد از تو کوچه یه ماشین مرغی رد می شه میگه :بچه ها بیاین سرویس دخترا اومد

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:39 ق.ظ

همه میگن باید برای رسیدن به عشقش از تموم دنیا بگذره
ولی تو که دنیای منی چطور ازت بگذرم

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:40 ق.ظ

قسمتی از وصیت نامه علی دایی: بعد از مردنم مرا در ورزشگاه آرادی به خاک
بسپارید تا همیشه در زمین باشم.

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:41 ق.ظ

نگریستم به گریستنت،
گریستم به نگریستنت، گریستم و تو نگریستی،
نگریستم و تو گریستی،
گریستم تا نگریستی!
مخت قاطی کرد یا بازم بگم؟

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:41 ق.ظ

اینا همشون رو دزدی کردم!
بای

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:45 ق.ظ

این گیلاسی خودش خوب میشه و مارو دیوونه میکنه
میبینی تو رو خدا!؟!

ژ یگولو دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:45 ق.ظ

تست کنکور هنر: اولین هنری که پس از دیدن چهره آرایش کرده دختران امروزی به ذهن شما متبادر میشود چیست؟ الف: مینیاتور.
ب: صافکاری، بتونه کاری و نقاشی اتومبیل!!!!
ج: دوپینگ!!!!
د: من به ناموس مردم نگاه نمیکنم



پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 12:46 ق.ظ

خر گاو است؟
یا
گاو خر است؟
آیا

خرچنگ دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 03:45 ب.ظ

خب جا نیست دیگه
مجبورم اینجا پارک کنم
دوست داری پنچر هم بکنی خب اختیارش با خودته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد