...

هه این آقاهه چه خل بودا٬ دیده بود من تب دارم میخواست به زور ببرتم دکتر٬ نمیدونس تب عشقه!

پ.ن: باز تب کردم:(

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
گیلاسی دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 04:50 ب.ظ

ببین عزیزم این اقاهه باز نمیشه.... بد گذاشتی !!!
بی تربیتااااااااااااا چرا فکر بد میکنید !!!!

ااااااااااااااااا..

من که نمیتونم داداشم رو کامل بزارم اینجا....

گیلاسی دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 04:51 ب.ظ

تب عقشه جونممممممممم

آیا!!!

گیلاسی دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 04:52 ب.ظ

عاشق شدی؟؟؟؟؟؟؟‌دیدی گفتم عاشق میشی !!!! عاشق یه شوهر مشهدی (((:*

ناچچچچچچچچچچچچچچچ....

اینا همه وسوسه است..

اینا همون تبه...

اینا همه اون اتفاقی بود که سر موقع نیفتاد...

اینا همه گذشته..

گیلاسی دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 04:52 ب.ظ

ما اون روز تا ساعت ۵ صب بیدار بودیم که یه چیزی رو ببینیم !!!!! یادت میاد عزیزم. !!!!!! به نظرت من الان باید چیزی بهت بگم ایا ؟

آیا؟!!!!

کدوم روز..

میشه بگی من کنجکاو شدم..!

نیما دینگالیگا دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 06:50 ب.ظ http://dingaliga.persianblog.com

ایشالا تا الان فروکش کرده دیگه؟!..حالا عاشق کی شدی؟!بگو ببینم شاید برم باش صحبت کنم بختت باز بشه!:دی

همون موقع فرو کش کرد..

عاشق تو :|

تو چرا آیا کامنت دونیت باز نمیشه؟؟!!!

گیلاسی دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 07:52 ب.ظ

سر همون عکس دیگه....
همون روز که تو جزو استعداد های کشف نشده انتخاب شدی (نیش)...
ما همون نصفه داداشتم نمی بینیم که.... !!!!
احمده ایا؟

بابا تو مارو فرستادی دنبال نخود سیاه..اون سایته که دهن جدو آبادم رو
هم سرویس کرد..!
بابای ماهانه...عکسش رو بزارم که زنداداشم دق میکنه..

علی دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 09:05 ب.ظ

آیا شلام !
وای ... آیا عاشیق شدی با آیا خیال عشخه ؟
یا اینه :
عاشق شدم
کاش ندونه
دست دلم رو نخونه
...
یا اینه :
کاش خودت بودی می دیدی
که چقدر بی تو غریبم
اینجا هر کس با نقابی
می ده هر لحظه فریبم
...
کدومه ؟

نه بابا..از این خبرا نیس..:)

بیشتر دقت میکردی متوجه میشدی...

جایزتم اینه که بهت بگیم: بابا تو دیگه کی هستی...

شهرام دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 09:16 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام..
خدا بد نده !!

فعلا که داده...:|

خرچنگ دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 11:37 ب.ظ

خانم اینقد تکذیب نکن!
به قول خودت «من اگه نفهمم که خرم»
عاشق شدی و خبر نداری نداری نداری
یا اینکه خبر داری ولی باور نداری نداری
----------------------------------------------------------
این واسه این پستت

خرچنگ دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 11:41 ب.ظ

و اما پست بعد که کامنت دونیش بستس

چرا گرفته دلت؟..مثل آنکه تنهایی - چقدر هم تنها!-خیال میکنم دچار آن رگ پنهان رنگ ها هستی - دچار یعنی عاشق - و فکر کن که چه تنهاست اگر ماهی کوچک،دچار آبی دریای بیکران باشد

ژ یگولو دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 11:47 ب.ظ

چرا این اقاهه این جوری میکنه...هی بالا پایین میپره ؟
دوباره یادت اومده تو...
به کسیم که نمیخوای حرفاتو بزنی...
...

گیلاسی سه‌شنبه 10 مرداد 1385 ساعت 04:57 ق.ظ

من عکس رو نمی بینم... (گریه)

گیلاسی سه‌شنبه 10 مرداد 1385 ساعت 04:58 ق.ظ

خفن با اون مرده که دلت می خواد حال کردم.... خیلی با کلاس بود....
خدا قسمتت کنه....

ژ یگولو چهارشنبه 11 مرداد 1385 ساعت 01:03 ق.ظ

کجایی تو...ایا...
بهتری؟؟؟
اصن تو چرا اپ نکردی...هانننننننن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد