...

خوب به سلامتی عملش تموم شدو بهوش اومد باز ۲ ماه دیگه یه عمل دیگه داره٬ زنگ زدم میگم بهتر شدی؟ میگه من هنوز ۱۰ دقیقه نیس که بهوش اومدم چی جوری بهترم بشم؟!!آیا؟!!

فک کنم کسی پست پایینی رو ندیده؟؟!!دیشب به بابام میگم چقد زود میرین من هنوز نرفتم واست هدیه بگیرم٬ بعد یه تراول ۲۰۰ تومانی داده بود بهمون صبح٬ میگم بیا این رو بگیر برو واسه خودت یه چیزی بخربابام گفت تو درس بخون من هدیه نمیخوام..ولی من اگه بچه دار بشم هدیه میخوام..مطمئنم..

 

من که مثه مامان بابام نیستم..

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
:. دوشنبه 16 مرداد 1385 ساعت 03:24 ب.ظ

حسرت پرواز ...

ژ یگولو دوشنبه 16 مرداد 1385 ساعت 08:13 ب.ظ

راست میگه خوب بنده خدا...چه میدونسته بهتره یا نه...

در ضمن پست پایینی وجود نداشت دیشب که کسی بخواد ببینه یا نبینه...

هرکی کادو از بچش بخواد خره...دی*

شهرام... دوشنبه 16 مرداد 1385 ساعت 08:44 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام..
عیدت مبارک..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد