...

الان دوباره مشهدم..

 

نظرات 18 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 27 شهریور 1385 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.muchmoney2006.blogsky.com

دوست عزیزم ، سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

ژ یگولو سه‌شنبه 28 شهریور 1385 ساعت 12:09 ق.ظ

اتاخ میخوای...

چند متری میخوای...

بیا این خوبه ...اوکازیونه...دیدی که بنگاهیا الکی ببخشیدا توالتم بخوای اجاره کنی میگن اکازیونه...

بیا این اتاق من باشه واسه تو...فعلا که کاریش ندارم...

مرسی...

یه اتاق خیلی امن واسش پیدا شد...

مرسی از لطفت ....ولی یکم دور بود مسیر ترجیحا همینجا گذاشتیمش..

شهرام سه‌شنبه 28 شهریور 1385 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام...
خوش امدی دوست من .....خوش امدی ..

سلام..

اگه میخوای شیرینی واقعی بدی الان وقتشه...

تا پنج شنبه وقت داری...

ژ یگولو چهارشنبه 29 شهریور 1385 ساعت 09:58 ق.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــلام...

اتاق پیدا کردی؟؟؟

خوب به سلامتی...خوب شد دیگه نباید وسیله هاتونو ببرید دوباره بیارید...

پوریا (کرگدن دوره گرد) چهارشنبه 29 شهریور 1385 ساعت 08:06 ب.ظ

بدا به حالت!!

پوریا (کرگدن دوره گرد) چهارشنبه 29 شهریور 1385 ساعت 08:13 ب.ظ

اتاق میخوای چیکار؟
تو خیابون بخواب
کارتون خوابی بکن!

پوریا (کرگدن دوره گرد) چهارشنبه 29 شهریور 1385 ساعت 08:13 ب.ظ

از گیلاسی جونم چه خبر
دیدیش سلام منو برسون
برم یه سر بزنم ببینم زنده اس!

پوریا (کرگدن دوره گرد) چهارشنبه 29 شهریور 1385 ساعت 08:16 ب.ظ

دوباره دل هوای با تو بودن کردن...

..........................نگو این دل دوری عشق تو باور کرده..


دل من خسته از این دست به دعاها بردن..

همه آرزوها با رفتن تو مردن..

حالا من یه آرزو دارم تو سینه..

که دوباره چشم من تو رو ببینه...

شهرام پنج‌شنبه 30 شهریور 1385 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام دوست خوبه خوبه من......
من چهار شنبه نبودم.....الانم پنج شنبه اس ...
در خدمت شما هستم در بست....
حالا تو که زیاد اصن شیرینی هم دوست نداری ....کادو رو بده فهلا....خیلی با معرفتی .....اصن من باید از تو یه یادگاری داشته باشم.....بده دیگه ......

ژ یگولو پنج‌شنبه 30 شهریور 1385 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام...

تو هنوزمشهدی؟؟؟

خوش میگذره؟؟؟

شهرام جمعه 31 شهریور 1385 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام دوست خوب من ...

شهرام شنبه 1 مهر 1385 ساعت 10:23 ق.ظ

یه نی نیه کوشولویه خوکشل به شما سلام میکنه........

ژ یگولو یکشنبه 2 مهر 1385 ساعت 12:17 ق.ظ

ببینم دوباره اومدی شمال اکانت نداری؟؟؟

کجایی پس تو سمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...

ژ یگولو دوشنبه 3 مهر 1385 ساعت 09:10 ق.ظ

سمیییییییییییییییییییییییییییییییی...

به قول خودت لااقل بگو زنده ای...

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 3 مهر 1385 ساعت 01:56 ب.ظ

درد...!!

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 3 مهر 1385 ساعت 01:59 ب.ظ

زبل خان اینجا
زبل خان اونجا
زبل خان همه جا!
من هم عین زبل خان

شهرام دوشنبه 3 مهر 1385 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام...
عرض ادب و احترام....

شهرام سه‌شنبه 4 مهر 1385 ساعت 02:20 ب.ظ

بابا من دلم واسه سه تا نقطه داره ضعف میره.....هی میگن ضعف روزه اس.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد