...

چیه خب هرچی نوشتم پرید.:(

نظرات 31 + ارسال نظر
ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 01:51 ق.ظ

کجا پرید ایا؟؟؟

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 01:52 ق.ظ

فقط یوونتوس...

ایوللللللللللللللللللل...

و صفحه کامنتا البته...

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 01:52 ق.ظ

درکت میکنم...تو اصلا نباید الان مینوشتی...(چشمک)

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 01:53 ق.ظ

حالا گریه نکن...فردا هم روز خداست...که البته تو همش خوابی تو روزای خدا فک کنم...اینم تزه تو این روزا که خوابیدنشم میکن عبادته...

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 01:54 ق.ظ

و ...

بدانیم که تو سخت ترینی...

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 01:55 ق.ظ

و ...

من میدانم که تو...

سخت ترینی...

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 01:55 ق.ظ

و ...

من الان فک کنم خوابم میاد...

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 01:56 ق.ظ

و ...

بدانید صد البته که منم سخت ترینم...

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 01:57 ق.ظ

و ...

فقط خودم که اصن هیچیننوشتم که بخواد بپره...

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 01:57 ق.ظ

و ...

که البته با خودم قرار گذاشته بودم که حتما حتما بنویسما...

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 01:58 ق.ظ

و ...

من هنوزم میدان که تو ...سخت ترینی سمی جان...

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 01:59 ق.ظ

و ...

این چه اهنگیه گذاشتی؟؟؟

که هیچ وقت صداش قرار نیست در بیاد ؟؟؟ هان

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 02:00 ق.ظ

و ...

من حالا دیگه برم بخوابم که مامانم اتیشم میزنه وقتی بدونه واسه چی واسه سحری هرچی صدام میکنه من بیدار نمیشم...

ژ یگولو چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 02:01 ق.ظ

و ...

منو تو همچنان سخت ترینیم...: دی

پوریا (کرگدن دوره گرد) چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام
بپر بپره!
خوبه خودت نپریدی!

پوریا (کرگدن دوره گرد) چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 03:04 ب.ظ

این ملت چقده از سخت بودن خوششون میاد
نیگا کن تو رو خدا!
هی میگه من سخت ترینم!

پوریا (کرگدن دوره گرد) چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 03:05 ب.ظ

راستشو بگو
حوصله نداشتی بنویسی که حالا گذاشتی : هر چی نوشتم پرید! (چشمک)

پوریا (کرگدن دوره گرد) پنج‌شنبه 13 مهر 1385 ساعت 07:07 ق.ظ

سلام
با قبولی طاعات و عبادات و ... در این ماه عزیز
وبلاگ شما به عنوان بهترین وبلاگ جهان شناخته شد
لطفا پس از شنیدن صدای بوق (همون بوقلمون خودمون) پیغام خود را بگذارید
با تشکر
انجمن حمایت از منگولان

شهرام پنج‌شنبه 13 مهر 1385 ساعت 11:41 ق.ظ

گاهی وقتا پریدن از مونده بهتره.....من در ارزوی پروازم....

ژ یگولو پنج‌شنبه 13 مهر 1385 ساعت 03:52 ب.ظ

بذار افتخار بیستمی هم نَ سیب خودم بشه...

خانوم خوشخواب نمیاین این طرفا زیارتتون کنیم از طریق این دنیای مجازی...؟؟؟

پوریا (کرگدن دوره گرد) جمعه 14 مهر 1385 ساعت 02:15 ب.ظ

حیف شد
من خودم نمره‌ی بیست و یکم
من مثل هیچ کسی نیستم!

همدم شنبه 15 مهر 1385 ساعت 01:23 ق.ظ

از اونجایی که فکر میکردم به هم کمی نزدیک هستیم برات صحبت میکردم. کاش مشهد میدیدمت.
خوب صفحه تو هم پر.....
و من هم پر...
خداحافظ.. دیگه از من کامنت نخواهی داشت

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 15 مهر 1385 ساعت 02:35 ب.ظ

واقعا حیف شد!!

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 15 مهر 1385 ساعت 02:35 ب.ظ

.
.
دستتو بکن تو موهات
.
.
.
یه دونه از موهاتو بگیر تو دستت
.
.
.
.
حالا اونی که تو دستته
همون رو به ۱۰۰ تا دنیا نمی‌دم!
.
.

شهرام شنبه 15 مهر 1385 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام......

یه خط در میونی ....نیستی سر خط...؟..تازه ته خطم نبودی......

( از کامنتهایه پوریا خیلی خوشم میاد....فضولی میکنم همشو میخونم)

ژ یگولو شنبه 15 مهر 1385 ساعت 10:12 ب.ظ

بزرگوار ٌامون بده...

پوریا (کرگدن دوره گرد) یکشنبه 16 مهر 1385 ساعت 11:12 ب.ظ

عمرا اگه بخوای امون بدی ها!

خرچنگ دوشنبه 17 مهر 1385 ساعت 04:43 ق.ظ http://teleiman.blogfa.com

آپدیت نمیکنی آیا؟

پوریا (کرگدن دوره گرد) سه‌شنبه 18 مهر 1385 ساعت 10:31 ب.ظ

هربار که دلم برات تنگ میشه یه ستاره از آسمون می‌افته
اگه آسمون بی‌ستاره شد تقصیر خودته!

پوریا (کرگدن دوره گرد) چهارشنبه 19 مهر 1385 ساعت 02:54 ب.ظ

بعضی وقتا آدم بیخودی نگران میشه

... سه‌شنبه 25 مهر 1385 ساعت 01:19 ب.ظ

شرمنده...
من قصدم از سر باز کردن نیس..ولی هردوتا سیستممون ایراد پیدا کرده مجبورم جواب همه رو تو این کامنت بدم..

ژیگولو : هر کی فک کنه من الکی گفتم خره...
کلی نوشته بودم موقع پستش یهو بک زدم دیدم همش نیس...

ژیگولو: آره...به شرطی که همه بازیهاش رو ببینی...اونوقته که فقط یوونتوس میشه.

ژیگولو: مرسی که درکم میکنی...
حالا که نوشتم..چرا زودتر چشمک نزدی که من متوجه بشم نباید الان مینوشتم هان!!؟!..

ژیگولو: تو چرا همه چیارو دیر به من میگی؟!! من گریهامو همون موقع که پرید کردم ...

ژیگولو: و البته شما...

ژیگولو: و منم میدونم که تو خیلی فهمیده ای که این چیزا رو میدونی(نیش)

ژیگولو: منم الان که گفتی متوجه شدم که تو خوابت میاد...

ژیگولو: آره.. از قدیم رسم بوده که بعضیا خالی بندن(نیش)...

ژیگولو: راس میگی؟!

که الان من متوجه شدم علاوه بر سختی بیکارم هستی...

ژیگولو: اتفاقا میدان رو افتادم...

ژیگولو: نمیدونی مگه؟!!!

همون آهنگه که میگه : از تو باید میگذشتم ولی افسوس نتونستم! تو عروسک بودی و من آخر قصه دونستم..
تو وجود خالی تو جز دروغ هیچی ندیدم! کاش میشد به این حقیقت بیش از اینها میرسیدم..میرسیدم...
سوختم و سوختم و سوختم..هرچی داشتم به پات ریختم....

ژیگولو: باشه..برو بخواب...من که الان 6 ساله بدونه سحری روزه میگیرم..ولی چون از ساعت 3:30 بابام پامیشه نماز میخونه و بعدشم رادیو روشنه دعای سحر میزارن به هر حال بیدار میشم چون این دعای سحر رو خیلی دوس دارم : الهم انی اسعلک...میدونی که کدوم رو میگم..

ژیگولو: الان که تو گفتی خیلی متوجه شدم که سختم..عین سنگ..

پوریا: سلام..
(نیش) اصن مگه کلاغ پر بازی میکردیم که بخوام بپرم؟!!

پوریا : آره والا!!
ژیگولو با تو بودا...
(چشمک)... اوهوم..

پوریا: سلام..
مرسی که بهم گفتی...ولی چرا سیمرغ بلورینش رو دزدی ؟!!

شهرام: آره..بعضی وقتا بهتره..ببین پرواز اصن کار نداره حالا قصه ش رو مینویسم بخونی یاد میگیری..

ژیگولو: چشم چرونی اونم تو ماه رمضون؟!!! تو اصن خجالت نمیکشیا...

پوریا: چی حیف شد؟!!
تو همش نمره ای..مثلن حموم نمره..نمره اول کلاس، همینا دیگه..حالا فرق نمیکنه نمره اولت باشه یا آخرت..مهم اینه که همه چی هستی..

همدم: خب شما همش 2 بار واسه من صحبت کردین..که نظرتونن واقعا به جا و خوندنی بود و جای تامل داشت...
اگه میخواستین میشد.
صفحه که نه پر..اون پست پر..
تو چرا پر؟!!!
اگه شما دوس نداری اشکال نداره..نظر خودتون مهمه...

پوریا: میکشمتا...چی واقعا حیف شد؟!!

پوریا: جوابش همون 206 بود که بهت دادم همون فقط به جا 206 یه دونه از این شولتا بزار..خیلی خوشگلن..

شهرام: من خودم الان نمیدونم کجام...فقط امیدوارم این 3 نقطه ها تموم نشن..
پوریا خیلی خوبه....اشکالی نداره..اگه دوس نداشت کسی کامنتاش رو بخونه مطمئنن نامرئی مینوشتشون..

ژیگولو: امون رو که نمیدن...

پوریا: هر چی تو بگی..

خرچنگ: آپدیت که کردم..

پوریا: آگه آسمون پر ستاره باشه اونموقع رو میشه ترجمش کنی؟!!

پوریا: بعضی وقتام آدم واقعا نگران میشه...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد