...

                                                                               یا هو

 

سه تار قلبم، در حال کوک شدن  است.

کوک کردن برای نواختنی، دلنشین تر از

همیشه. کوک کردن برای نواختن تصنیفی

که اول بار تو شنوای آن هستی.

کوک کردن برای ...

این بار دیگر می خواهد آن طور بنوازد

که تو مهربان او را بنده خالص خود گردانی.

نواختن برای محبوب...برای عشق... برای...

نمی دانم چرا این قدرسخت کوک می شود،

انگار که این بار کفه ترازوی گناهانم

سنگینی می کند، که سازم این گونه نامیزان

شده....نمی دانم چه چیز این سرای فانی مرا

از تو دور ساخته؟

...و سازم کوک شد، همان دم که بعد از

مشکلات بسیار اول شب مرا در خانه ات

مهمان کردی و پیش درآمد تصنیفم را با نام

" بندگی" شنیدی...

شبی که درهای آسمانت را بر روی زمینیان

گشودی تا یک صدا تسبیح تو گویند به مثال

مولایشان "علی" .

...و به اذن تو پیش درآمد تصنیف بندگی ام

یادآوری گناهانم شده.

معبود من... یاری ام کن، که از این همه گمراهی

نجات یابم...و مانند مولایم "علی" تنها تسبیح گوی تو باشم...

کریما...در شبهای دیگر مرا در خانه ات بپذیر که

من تنها به لطف و بخشش تو امید دارم.

 مهربانا...من جز درگهت در کدام سو این چنین شیدایی

و دلربایی را می توانم جستجو کنم؟...

بار خدایا...در شبی چنین قدر و گرامی مرا از شر

شیطان رانده شده به سوی خود پناه ده...

 

 

 

                                           

 

 

نظرات 25 + ارسال نظر
شهرام سه‌شنبه 25 مهر 1385 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام دوست من.....
راز و نیازی بس شیوا و زیبا ...........

... سه‌شنبه 25 مهر 1385 ساعت 06:55 ب.ظ

جواب اون کامنت ۲تا پایینیه رو دادم...

شهرام سه‌شنبه 25 مهر 1385 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام دوست من...
دوست داشتم امشبم بهت سلام کنم.....عیبی نداره که ....

کلینکس چهارشنبه 26 مهر 1385 ساعت 08:00 ق.ظ

قرار نیست همه مثل هم فکر کنند اما واقعیت اینه که همه تو خیلی موارد شبیه هستندو خودشون اطلاع ندارن و فکر می کنن تک هستند و کلی انرژی هدر می دهند تا یه روزی بفهمن همش فکر بوده.

پوریا (کرگدن دوره گرد) چهارشنبه 26 مهر 1385 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام
رفتی توی خط فلسفه و خدا و ...
از جوابیدنت به کامنتای پایین اینو فهمیدم
خدا خودش ختم به خیر کنه

پوریا (کرگدن دوره گرد) چهارشنبه 26 مهر 1385 ساعت 03:12 ب.ظ

قبوله ایشالا

شهرام پنج‌شنبه 27 مهر 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

این پستت یه عطر و بویه خاصی داره....

کلامی که از دل براید بر دل نشیند.....

خدایی باشی ..

نیما دینگالیگا جمعه 28 مهر 1385 ساعت 02:23 ب.ظ http://dingaliga.persianblog.com

ببینم نکنه سریال کانال ۲ رو تو نوشتی ما خبر نداریم؟!..هاه؟!....کجایی خبری ازت نیست؟!چه خبر اصلا؟!..حالا دیگه از دست من میری شکایت میکنی به سازمان حمایت از حیوانات که من ۹ ترمه تموم کنم درسمو؟!..نمیگی توی باغ وحش به من احتیاجی نیست باید برم به دامان طبیعت؟!

پوریا (کرگدن دوره گرد) جمعه 28 مهر 1385 ساعت 10:07 ب.ظ

مرگ بر اسرائیل ...!!!!!!!!!!!

م. جمعه 28 مهر 1385 ساعت 11:59 ب.ظ http://solouk.ir


ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا

پوریا (کرگدن دوره گرد یکشنبه 30 مهر 1385 ساعت 02:00 ب.ظ

هنوز تو حسی؟!؟!

پوریا (کرگدن دوره گرد) یکشنبه 30 مهر 1385 ساعت 11:49 ب.ظ

تمام وسایل خانه را فروختم
جز صندلی تو
تا شاید روزی که می آیی
خسته باشی......!

پوریا (کرگدن دوره گرد) یکشنبه 30 مهر 1385 ساعت 11:52 ب.ظ

ای که گفتم یعنی چه؟!!

ادمین دوشنبه 1 آبان 1385 ساعت 09:56 ق.ظ http://linkbox20.mihanblog.com

با سلام..
نحوه افزایش آمار وبلاگ شما تا چندین برابر...
و تبلیغ لینک شما در بیش از چند هزار وبلاگ و پر محتوا کردن سایت شما در موتورهای جستجو.......
و یه حرکت استثنایی واسه وبلاگ هایی که ......
www.linkbox20.mihanblog.com
منتظر حضور سبزتم.
با بهترین آرزوها....... پیروز باشید

ادمین دوشنبه 1 آبان 1385 ساعت 10:37 ق.ظ http://linkbox20.mihanblog.com

با سلام..
نحوه افزایش آمار وبلاگ شما تا چندین برابر...
و تبلیغ لینک شما در بیش از چند هزار وبلاگ و پر محتوا کردن سایت شما در موتورهای جستجو.......
و یه حرکت استثنایی واسه وبلاگ هایی که ......
www.linkbox20.mihanblog.com
منتظر حضور سبزتم.
با بهترین آرزوها....... پیروز باشید

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 1 آبان 1385 ساعت 03:36 ب.ظ

بشتااااااااااااااااااااابیییییییییییییددددددد
با سلام..
نحوه کاهش آمار وبلاگ شما تا چندین برابر زیر صفر...
و تبلیغ منفی شما در بیش از چند هزار وبلاگ و بی محتوا کردن سایت شما در موتورهای جستجو.......
و یه حرکت استثنایی واسه وبلاگ هایی که دل دیوونه دارن......
www.com
منتظر حضور زردتم.
با بهترین آرزوها....... قربونت
(این هم از سر بیکاریه ها!!!)

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 1 آبان 1385 ساعت 03:37 ب.ظ

سه تار قلبت کوک نشد دیگه؟!؟!؟!

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 1 آبان 1385 ساعت 11:35 ب.ظ

عیدت مبارک خاتون

شهرام سه‌شنبه 2 آبان 1385 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام
عیدت مبارک دوست من

ش چهارشنبه 3 آبان 1385 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام....دوست من سلام

خسته نباشی از زندگی ...

شهرام پنج‌شنبه 4 آبان 1385 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام دوست من...
امیدوارم تعطیلات دلپذیری داشته باشی ..

روز بخیر

ژ یگولو پنج‌شنبه 4 آبان 1385 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام سمیه...خوبی؟؟؟

خیلی خیلی دلم واست تنگیده...تو هم که مث من نیستی اینجاها...

علتشو فک کنم بدونم احتمالا...:دی

با این راز و نیازت هم با خدا یاد خیلی از کارایی که نباید میکردمو کردم افتادم شایدم اسمش خار شدن از بندگی معبود باشه ...البته نه کاملا نه...یخورده...خیلی دلم گرفته...

خب!!!

خوب و سلامت باشی...فعلا...

شهرام شنبه 6 آبان 1385 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام دوست من
ارزوی اغاز هفته ای خوب برای تو.....

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 6 آبان 1385 ساعت 08:46 ب.ظ

سلوم سمی
میگم نکنه با این دعا و نیایشی که کردی عاقبت به خیر شدی که دیگه نیستی؟! (نیش)

شهرام دوشنبه 8 آبان 1385 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام

کم پیدایی خانومی....

ارزوی سربلندی و عزت..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد