...

خدایا پرسولیس را بر استقلال پیروز گردان.

نظرات 6 + ارسال نظر
ماهی قرمز جمعه 12 آبان 1385 ساعت 03:07 ب.ظ

امیدوارم... همیشه قرمز..هورا
۲ بار لرزید.. مگه نه؟من ترسیدم...اما خوابیدم

ژ یگولو جمعه 12 آبان 1385 ساعت 05:16 ب.ظ

ایوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل...همون گفتم چرا پیروز شدا...نگو سمی خودمون دعا کرده بوده...

افرین دختر گلم ...افرین...

چی شده تو هم شدی مث اونیی که تا نیان نمیای...

باشه خیالی نیست...

ژ یگولو جمعه 12 آبان 1385 ساعت 05:18 ب.ظ

ای وااااااااااااااااااای..

زلزله...

بابا برگرد برو همون مشهد...اومدی اینجا زمینم از خوشحالی لرزش گرفت...

نترسیدی که...دختر پسر شجاع؟؟؟

شهرام جمعه 12 آبان 1385 ساعت 06:41 ب.ظ

بابا تو چقده دعات گیراست....ای ول....

ببخشید...سلام....

ژ یگولو جمعه 12 آبان 1385 ساعت 11:21 ب.ظ

الان رفتم خوندمش جوابه رو...

ببخشید...متوجه شدم الان...

ولی خوشم میاد دعاهات میگیره ها اساسیا...

حالا بیا یه دعا واسم بکن...نه از اونایی که خودت گفتیا...از اون خوب خوباش...

راستی دعا کن پولدارم بشم من...:دی

:. چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام

من فکر می کردم همه خانوم ها طرف دار اس اس سولاخ هستن. ( البته شما روحیاتت خیلی به آقایون نزدیکه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد