...

حس اینکه یکی رو اینقد بگیری بزنی که خسته شی٬ بعد بری یه گوشه بشینی گریه کنی!...

نظرات 11 + ارسال نظر
محمود شنبه 13 آبان 1385 ساعت 12:27 ب.ظ http://solouk.ir

درست مثل احساس اینه که یه نفر دیگه تورو اینقدر زده که خسته شده....من هردو شو تجربه کردم...با داداشم دی:

پ.ن :فک کنم خدا دعات رو مستجاب کرد ...حالا شیرینی بده(بابا در مورد پیروزی)

ژ یگولو شنبه 13 آبان 1385 ساعت 02:09 ب.ظ

اولشو خوب اومدی که اینقد بزنیش تا خسته بشی ولی قسمت دومش ربطی به زننده نداره کتک خورنده اصولا میره میشینه یه گوشه اینقد گریه میکنه تا خوابش میبره...

حالا چی کار کردی که این حسا به سراغت میاد؟؟؟

ژ یگولو شنبه 13 آبان 1385 ساعت 02:13 ب.ظ

ایولللللللللللللللللللللللل... فقط من نرید نمیخوام...فقط بگو چند ببینیم چی میشه...قولم میدم صحیح و سالمم ببرمتو بیارمت...من ارزون حساب میکنم مشتری میشی...

۷۰ تا هم بیشتر نمیرم...۴۰ کیلومتره گفتی تا دانشگاه؟؟؟

ولی اگه از گرگان ۴۰ کیلومتر دور بشی که میرسی به شهر بعدی که!!!
خب اصن هرچی میخواد باشه...:دی

شهرام شنبه 13 آبان 1385 ساعت 09:06 ب.ظ

حس خیلی بدیه.....فوق العاده بد.....خیلی بد...

مثه پدری که بچه اش سیگاری شده.....خیلی هم اونو دوست داره.....حسابی کتکش میزنه....اما با هر سیلی که به اون میزنه گوش خودش شدید درد میگیره....

بعد از کتک زدن هم میره یه گوشه هق هق میکنه....

خیلی بده..

عذر میخوام که سلام نکردم

ژ یگولو یکشنبه 14 آبان 1385 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام...

علیک سلام...

خوبی شما...

به مرح ه مت شما بد نیستیم...

خب خوب باشین همیشه...کاری باری...

نه ........................ !!!

شهرام دوشنبه 15 آبان 1385 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام دوست خوبم....

ژ یگولو چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 02:15 ق.ظ

آیا؟؟؟

سلام...

ببین چقده گناه کردی تو...این همه سلامو جواب ندادیا...من که غمم نیست خدا تو اون دنیا سر پل سراط ت پاچتو میگیره ها...

گفته باشم...

:دی

:. چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام

عین این فیلم های خارجی بود این پسست.

... ما رو که قابل ندونستی بهمون بگی دلتنگی هات کجا ثبت می شه ... دلخورم.

فعلا

ژ یگولو پنج‌شنبه 18 آبان 1385 ساعت 11:42 ب.ظ

الوووووووووووووووووووووووووو... سمیییییییییییییییییییییی...

جیغ..داد فریاد...عصبانی...

پوریا جمعه 19 آبان 1385 ساعت 11:58 ب.ظ

بیا منو بزن
تعارف نکن
جون سمی

شقایق شنبه 20 آبان 1385 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.habeie_angur.persianblog.com

اهان اره حس خوبیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد