...

یکی اینجا هست که داره تموم میشه٬ تمومه تموم٬ نقطه٬ ته خط


 

نظرات 11 + ارسال نظر
ژ یگولو شنبه 20 آبان 1385 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام...چه عجب...این طرفا؟؟؟

هر سه ماه یه دفعه که میای اینجا جون علی اینقدر قشنگ اگه میشه ننویس...زیبا...کلمات و جملات روحیه بخش که اصلنم هیچکدومشون ادمو نگران و ناراحت نمیکنه...!!!

خودتو میگی سمیه؟؟؟

باز چی به چیه...

ژ یگولو یکشنبه 21 آبان 1385 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام سمیه جونم...

کجایی تو...بابا مردیم از دلتنگولی که...جدی جدیا...یه وخ فک نکنی شوخی میکنما...

حالا میدونم شاید بعضیا (پوریا خان)دوباره بیان اینجا منو مسخره کنن ولی مهم نیست...

ژ یگولو سه‌شنبه 23 آبان 1385 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام سمی...

بیدار شدی؟ نترس بابا...بازدید شبانه اس...

بگیر بخواب سلطان خواب...:دی

ژ یگولو پنج‌شنبه 25 آبان 1385 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام...

میشه بگی یعنی چه این کارا؟؟؟

نکنه مکانو عوض کردی من خبر ندارم؟؟؟

هان...راستشو بگو جمع کردی رفتی کجا؟؟؟

شهرام پنج‌شنبه 25 آبان 1385 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام.........

دلم میخواد اون یه نفر تموم نشه .....میخوام شروع بشه....شروعی دوباره ...

میتونم کاری بکنم...؟

پوریا (کرگدن دوره‌گرد) پنج‌شنبه 25 آبان 1385 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام به همه
اول شفاف سازی بکنم:
آخه ژیگولوی عزیز من کی مسخره کردم؟!
خیلی مخلصیم

پوریا (کرگدن دوره‌گرد) پنج‌شنبه 25 آبان 1385 ساعت 10:30 ب.ظ

حالا سلام مخصوص به خودت
نگفتم باز زده به سرت
قبول نمیکنی
من میدونم دردت چیه
یه وبلاگ دیگه میخوای بزنی
نه؟!؟!

پوریا (کرگدن دوره‌گرد) پنج‌شنبه 25 آبان 1385 ساعت 10:31 ب.ظ

حالا جدی جدی داره تموم میشه؟!؟
حیفه
تو نذار تموم بشه
استقامت کن

پوریا (کرگدن دوره‌گرد) پنج‌شنبه 25 آبان 1385 ساعت 10:31 ب.ظ

میای از این ورا گذری
دلو هرجا میخوای ببری
یه روی خوش نشون نمیدی
ما رو میکشی با این دلبری

پوریا (کرگدن دوره‌گرد پنج‌شنبه 25 آبان 1385 ساعت 10:33 ب.ظ

راستی من قلبم ضعیفه
دیگه از این چیزا نگو

ژ یگولو جمعه 26 آبان 1385 ساعت 12:16 ب.ظ

خواهش پوریا خان...

اخه اونوقتا گیر میدادی که تا من از سمی یا گیلاسی میپرسیدم کجا هستن که...یادت رفته...من مشکلی نداشتما...:دی...

سلام سمی خانوم...بیا پایین حالا دیگه...امون بده بزرگوار جان...رحم کن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد