...

هیچی مثه صدای زنگ تلفن اونم ساعت ۸ تا ۱۲ بصورت مداوم و بدونه وقفه که منجر به پاره شدن .. تلفن میشه اعصاب من و به هم نمیریزه.

نظرات 43 + ارسال نظر
پوریا (کرگدن دوره گرد) جمعه 3 آذر 1385 ساعت 12:07 ق.ظ

دنیا دیگه مثل زنگ تلفن نداره
نه داره نه میتونه بیاره!!!!!!!!!!!!!!!

پوریا (کرگدن دوره گرد) جمعه 3 آذر 1385 ساعت 12:11 ق.ظ

من اون متن پایینی رو کپی کردم و فردا پخشش میکنم توی همه وبلاگها تا همه بفهمنن تو چه آدمی هستی (نیش)
حالا برو پاکش کن!

پوریا (کرگدن دوره گرد) جمعه 3 آذر 1385 ساعت 12:12 ق.ظ

راستی منظورت پاره شدن کجای تلفنه؟؟!؟ (چشمک)

پوریا (کرگدن دوره گرد) جمعه 3 آذر 1385 ساعت 12:14 ق.ظ

تو را از بین صدها گل جدا کردم
بعدش گذاشتمت تو گلدون

... جمعه 3 آذر 1385 ساعت 12:15 ق.ظ

در ضمن مرض خودت داریا..

خب طولانی شد من چیکار کنم:(

پوریا (کرگدن دوره گرد) جمعه 3 آذر 1385 ساعت 12:17 ق.ظ

این ژیگولو کجاس بیاد رونوشت بگیره؟!؟!؟

پوریا (کرگدن دوره گرد) جمعه 3 آذر 1385 ساعت 12:18 ق.ظ

مرض که با این ض نیست با این ض!!

پوریا (کرگدن دوره گرد) جمعه 3 آذر 1385 ساعت 12:19 ق.ظ

خسته شدم بس که دلم دنبال یک ترانه گشت

پوریا (کرگدن دوره گرد) جمعه 3 آذر 1385 ساعت 12:20 ق.ظ

اون کامنت پایینی واسه این بود که آهنگ وبلاگت پخش نمیشه

پوریا (کرگدن دوره گرد) جمعه 3 آذر 1385 ساعت 12:25 ق.ظ

فکر کنم درستش اینه:
ما راویان قصه های رفته بر بادیم!
(اونروزی فیلم برباد رفته رو دیدم جوگیر شدم!!)

ژ یگولو جمعه 3 آذر 1385 ساعت 07:31 ق.ظ

اخه ادمی که صبحش ساعت یک بعد از ظهره...یعنی اونوقت از خواب بلند میشه که دیگه پاک کردن اینا فایده ای نداره که...

اخه نمیدونی تو چهارتا ادم سحر خیز میان اینجا اینا رو میخونن...:دی هههههههه...

ولی اره خدایی یه لحظه فک کردم از دستت در رفته منافق شدی میخوای نشستی امتحانه رو خوندیا...

ولی اینا رو پاکش نکن بزار شره درست بشه اتیشه هم به پا بشه جالبه خیلی...

اخی طفلی مامانت...خب اونا بیشعورن(البته ببخشینا ببخشینا)شما کمکش کنین...

ولی دلم تنگیده بودا...!

خب من که خوندمش حالا اگه میخوای پاکش کنی پاکش کن...

خب بابا راه حل داره که...یه تلفن منشی دار اگه ندارین بگیرین پیغام بذارین که: تلفن پاره شد. کسی خونه نیست نجاتش بده بعد از ساعت ۱ زنگ بزنید...:دی

ژ یگولو جمعه 3 آذر 1385 ساعت 04:44 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممممممم...

هنوز خوابی ؟؟؟

بیخیال شدیا...همنجور یه چی گفته بودیا دیشبی...

ای تنبل...نخیر زرنگ!!!

ژ یگولو شنبه 4 آذر 1385 ساعت 01:19 ق.ظ

من تشنه مثل خورشید...بی سرزمیتر از باد...

کولی تر از ترانه...بی پرده مثل فریاد...

تنها تر از سکوتم ...روشنتر از ستاره...

عاشقتر از همیشه...با من بخون دوباره...

پوریا (کرگدن دوره گرد) شنبه 4 آذر 1385 ساعت 08:51 ق.ظ

این همه چیز رو با همی؟!؟!

ژ یگولو یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 02:59 ق.ظ

آره با همم...!

نه بلاخره پاک شد...

خوبی تو ؟؟؟

خوشی...

شهرام... یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام...

یه راه حل ساده براش پیدا کن...

موفق باشی

شهرام یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 09:59 ب.ظ

اسم جدید رو تبریک میگم.....قشنگه .....

ژ یگولو دوشنبه 6 آذر 1385 ساعت 01:27 ق.ظ

سلامممممممممممممممممم...

کجایی راویه قصه...دوباره کم پیدا شدی...

یخورده قدماتونو بزارین سر چشمامون تشریف بیارین این طرفا و خوشحالمون کنین...:دی...

پوریا (کرگدن دوره گرد) دوشنبه 6 آذر 1385 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگتون اینقدر قشنگه که من موهای سرم داره ریز ریز میشه
به من هم سر بزن
متشکرم مای فریند

ژ یگولو سه‌شنبه 7 آذر 1385 ساعت 12:05 ق.ظ

من خودم نمره بیستممممممممم...

بازم افتخار بیستمی ن صیب من شد...

جایزه میخواممممممممممممممممممممممم...

پوریا (کرگدن دوره گرد) سه‌شنبه 7 آذر 1385 ساعت 02:06 ب.ظ

من که شدم بیست و یک
پس مال من بیشتره !‌(نیش)

ژ یگولو چهارشنبه 8 آذر 1385 ساعت 12:04 ق.ظ

من که شدم بیستو دو...

پس مال منم بیشتره...

ولی هیچی که بیست نمیشه که...

ژ یگولو چهارشنبه 8 آذر 1385 ساعت 11:38 ب.ظ

نه مث اینکه تا هزارم برم جایزه ای چیزی خبری نیست...

پس من هزارمم الان...:دی

:. پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 12:33 ق.ظ

خوشم اومد این تیکه اول این گرگدن وبگرد قشنگ بود.
به نظرم یه راه حل آسون هست :‌ آیا می شه تلفن رو از پریز کشید ؟

پوریا (کرگدن دوره گرد) پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 08:35 ق.ظ

خوشمان آمد از آمدنت!

ژ یگولو جمعه 10 آذر 1385 ساعت 02:46 ق.ظ

کجا امد که تو خوشت امده از امدنش؟؟؟

الووووووووووووووووووووو...کجایی تو همه رو تعطیل کردی به ع ا مون خداها...

عصبانیم الان از دستت به شدت...

:. جمعه 10 آذر 1385 ساعت 02:47 ق.ظ

از نظر سومت بدم اومد. ای کرگدن وبگرد ولگرد :نیش
این ژیگولو هم تعطیلات ها : تن تشنه مثل خورشید ... نه من تشنه مثل خورشید

ژ یگولو شنبه 11 آذر 1385 ساعت 12:09 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممم...

سمیه جان از شوخی و این حرفا دیگه خارج شده...جدی جدی نگرانتم...کجای تو ۸ روزه که هیچ خبری ازت نیستش...

بیا دیگهههههههههههه...(گریهههههههه)...

ژ یگولو دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 04:45 ب.ظ

سمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...

گریهههههههههههههههههههههههههههههههههههه...

داد بیداد...

کجایی تو سمیههههههههههههههههههه...

حلق و گلوم پاره شد از بس صدات کردم...جواب بده دیگه...

ژ یگولو سه‌شنبه 14 آذر 1385 ساعت 04:40 ب.ظ

دهم و بیستم و شدیم و نیومدی...حالا سی ام هم شدما...حالا دیگه بیا دیگهههههههههههه...

شهرام سه‌شنبه 14 آذر 1385 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام...

کجایی ؟....

ژ یگولو چهارشنبه 15 آذر 1385 ساعت 02:16 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممم...

چه عجب..راه گم کردین...

خوش اومدین به خونه خودتون...

گریه!!!

ایولللللللللل به حرف زدنت...

حالا اخرش چی شد...؟؟؟ اخرش همون بود دیگه سرویسه اومده شده اخرش دیگه...:دی

دختر آریایی چهارشنبه 15 آذر 1385 ساعت 03:46 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام ....
همه پستای آذر و آبان رو خوندم ....
هنوز توی جریان زندگیت نیوفتم .... هنوز نمیتونم مطالب وبلاگتو درک کنم .... فرصت میخواد ....
باید بیشتر بیام ....

فعلا.......

ژ یگولو پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 01:23 ق.ظ

من که سالهاست که اینجام هنوز نتونستم درکش کنم اینو نگین جان...

میگما خودتو خسته نکن...این سمی قابل درک کردن نیست...

ژ یگولو پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 01:25 ق.ظ

ببخشیدا سمیه خانوم سوئ تفاهم نشه ها یه وقت...

... پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 01:47 ق.ظ

سوء تفاهم واسه چی عزیزم..

بگو..هرچی دلت میخواد بگو..

مگه الکیه من رو بشناسین...:دی

امید پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 02:42 ق.ظ http://www.blogsky.com

سلام.
چرت وپرتهای باحالی داری.امیدوارم هر روز مزخرف تر بشه.

شهرام پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام..

اره خدا هم خداهایه قدیم.....ای گفتی ...

دوستا هم دوستای قدیم گاهی به ادم سر میزدن دوتا خط مینوشتن....گاهی هم از دستشون در میرفت هزار خط مینوشتن....نمیدونن بعضی ها دلشون واسه سه نقطه تنگ میشه ...

همینه دیگه وقتی فقط یه سه نقطه داریم ....اونم بعضی کاراش رو فراموش میکنه دیگه ....دهه !!

اصلا ما همون قصه هایه از یاد رفته ایم که هیچ راوی مارو روایت نمیکنه /....دلم سوخت واسه خودم...وقتی هم دلم میسوزه بیشتر گریه میکنم......

بذار دلمون بسوزه تا بقول دوستی باشد که رستگار شویم...

ارزوی موفقیت میکنم برات...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 04:17 ب.ظ

اول اینکه معذرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت...

دوم اینکه گریههههههههههههههههههههههه...

سوم اینکه من میشناسمت که:دی...حالا الکی و راستکیشو نمیدونم دیگه...

ژ یگولو پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 04:18 ب.ظ

چهارم اینکه اون پایینی من بودم...

پنجم اینکه ..همه که مث من خ ل نیستن که ... سریع قابل درک کردن بشن که...:دی

ژ یگولو پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 04:20 ب.ظ

ششمن اینکه...اون پایینی چهلمیش بود...

من چهلمم خودم شدم...

نامرده هرکی جایزه نده ...

پوریا (کرگدن دوره گرد) پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام
من این مدت نبودم با خودت چیکار کردی؟
هان؟

پوریا (کرگدن دوره گرد) پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 07:24 ب.ظ

راستی روزت مبارک دانشجوی مملکت (چشمک)
به خودت بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد